Lördag

Imorse red jag ut med My, jag red Kylie och hon Prince. Efter det åkte jag hem och vilade lite och sedan vid 16 blev det stallet igen :) Det blev lite mys med Romance i stallet, och även en promenad. Ikväll har jag tvättat alla mina borstar från stallet och även fixat lite med stallgrejor och så. 

Föresten så är det en sak som jag inte berättat för er... Det är så att nu är det bestämt att vi ska flytta Romance och Zola till Lycketorp, pågrund av lite olika andledningar. Vi har ju trivts superbra i Högby, och självklart är det hemskt tråkigt att lämna Mysan och högbystallet, men jag ska försöka komma till deras stall så ofta som möjligt och rida Kylie eller så :) Men jag tror att det kommer bli bra när vi väl flyttat, även om det är jobbigt just nu att lämna och så. 

Nu blir det glass!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0