Jaha ni..

Det blir inte så mycket bloggning nuförtiden, jag har inte riktigt tid. Sorry!

I söndags så red jag dressyr, och det gick helt okej, men hon var så himla envis och ville INTE jobba... Men jag försökte så gott jag kunde och avslutade ridpasset med två språng på ett räcke, så att hon skulle tycka det var lite kul iallafall. Då hoppade hon verkligen jättefint, så vi båda blev på bättre humör :) 

Igår red jag ut själv, och Romance var PIGG ! Och så låtsas hon bli rädd för allting, och då menar jag verkligen allt. En gång när vi galopperade fick hon syn på en "jätteläskig" stubbe , så då drog hon ner huvudet och hoppade åt sidan, haha jag tror nog det var första gången hon "bockade" med mig, det var såå kul !  

Nu blir det stallet ! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0