Planerna för Romance

Eftersom Romance fyller 25 år detta år, har jag bestämt att inte tävla hoppning på henne, som ni vet. Men hon känns ju ändå riktigt fräsh och pigg nu, så några dressyrtävlingar ska vi satsa på 2012 :) 

Nu på söndag ska vi på dressyrclearround hos Sissi Lilja där vi rider lb:1. Och söndagen därpå blir det dressyrtävling som Väderstad hästsportklubb håller i. Sedan skulle jag gärna villja åka till Nyckelby ridklubb och tävla, eftersom Romance har gått på ridskola där i sina yngre dagar och dom gärna ville se henne igen!
Efter sommaren kommer vi antagligen inte tävla mer, eftersom Rumpis är gammal och jag börjar bli lite lång på henne. Men då har vi faktist planer på att köra in henne, kul va? :D När hon var liten blev hon ju tränad i ponnytrav, så hon är ju alltså redan inkörd. Min kusin tävlar ponnytrav, så jag ska antagligen få komma ut till deras stall och lära mig lite om körning innan vi börjar köra in Romance.


Kommentarer
Julia du vet

fin blogg! Besök gärna min :)

2012-03-15 @ 14:41:31
URL: http://natliiiie.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0