Hiss och diss!

Idag vill jag hissa:
  • Väderstad hästsport klubb! Jag är såå glad att vi gick med i denna bra ridklubb. Det anordnas massa bra aktiviteter för oss ungdomar, och jag tycker att gemenskapen i klubben är jättebra!
  • Vädret är ju en självklar sak att hissa! Igår satt jag ute på verandan i solskenet och åt jordgubbar och grädde. Äntligen vår!
  • Att jag klarade av min redovisning inför klassen igår! Och vet ni, jag överlevde faktist, det trodde jag inte innan...
Och diss till...
  • Att det var flera veckor sen jag fick en riktig sovmorgon. De senaste helgerna har det vart tidigarna mornar och fullt upp med hästarna, och det blir likaså denna helg!
  • Att Romance fäller asmycket päls nu..
  • Att jag växer men det gör inte Romance.
Från clearrounden i söndags. Foto: Sofia :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0