ALLT man behöver ha med sig till en dressyr tävling ^^

På grönt kort kursen skrev vi en packningslista till tävling, och jag tänkte att jag kunde dela med mig av den till er!

Hästen

·         Sadel

·         Sadelgjord

·         Sadelskydd

·         Shabrak

·         Träns

·         Nummerlapp

·         Borstar och hovkrats

·         Flugmedel

·         Ländtäcke

·         Fleecetäcke

·         Hink

·         Hö

·         Hökasse

·         Svamp

·         Gummisnoddar

·         Hästgodis

Ryttaren

·         Hjälm

·         Hårsnoddar

·         Hårnålar

·         Dounut till håruppsättning

·         Tävlingskjorta

·         Ridkavaj

·         Klubbjacka

·         Ridhandskar

·         Spö

·         Ridbyxor

·         Mjukisbyxor

·         Ridstövlar

·         Ridskor

·         Sporrar

·         Matsäck

·         Pengar

·         Ryttarmeddelande

·         Tävlingspärm

·         Videokamera

·         Kamera

Inte så intressant kanske, men säg gärna till och det är något jag glömt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0