Utan sadel och träns

Idag fick jag cykelsällskap av Jennifer till stallet, eftersom att hon bor i lycketorp! :)

Dagens ridpass skippade vi sadeln och tränset och tog oss en tur i skogen i endast grimma och ett shabrak. Funkade bra det med, haha ;) Utforskade lite nya stigar och hittade en stock på ungefär 50-60 cm som vi skuttade över ett par gånger. Jättekul! Jag tränade även lydnads övningar, som 5 galoppsprång- halt - 5 galoppsprång - halt. Romance var såå duktig, hon nästan tvärnitade så fort jag bara satt emot lite och sa "ptrroo" :) Annars blev det en väldigt lugn ridtur med mestadels skritt.

Har inga bilder från dagens ridpass eftersom jag var helt själv i stallet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0