Nu har pepparkakan landat!

Haha nejvars :) Vi kom hem ca klockan 00 igår kväll, och då var jag redigt trött. Men idag har det vart fullt igång, dagen började med stallet såklart, där jag träffade min efterlängtade ponny <3 Blev ett kort pass på ridbanan, barbacka, jag red igenom henne lite i sidorna så hon blev lösgjord, men mest bara tog det lugnt. På eftermiddagen kom My till mig och vi gick lite på broarnas dag, jättemysigt verkligen och kul att träffa henne igen! Sen var vi hemma hos mig och åt grillat och snackade tills hon skulle hem vid 10. Nu ska jag snart sova, imorgon blir det en lång dag i Rappestads ridklubb, Sofia ska tävla för första gången! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0