Helgen

Okej, måste komma igång med bloggen nu igen. Kan ju berätta vad jag har haft för mig i helgen, och vad nästa vecka bjuder på! 
 
Lördag(igår): Följde med som hjälpare och stöd till Sofia när hon och Zola tävlade för första gången. Det gick superbra, jag var nog nervösare än Fia...^^ När hon red felfritt blev jag så lättad att jag nästan började gråta, mina nerver kommer knappast hålla den dagen jag ska tävla, haha! ;) Läs mer om tävlingsdagen HÄR från Fias blogg. Romance vilade igår.
Söndag(idag): Red ut på Romance, ganska långt bort, jättemysigt :) Dock har hon har börjat med en lite konstig sak, som vi inte vet vad det är för något... Om hon inte slutar med det på några dagar så funderar vi på att ta ut veterinären. Kommer antagligen ett enskillt inlägg om just det antingen idag eller imorgon. 

På eftermiddagen kom Sofia N och vi va en kort stund hemma hos mig, hon fick även en lite present eftersom hon ridit Romance när jag var borta ! :) Samtidigt som jag var med Sofia kom Hilda! :D 

Måndag(imorgon): Rida tidigt på morgonen på banan, kanske hoppa några språng! Sedan blir det båten med Hilda, pappa och mamma :) Vi stannar i båten tills på onsdag. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0