Väderstad lyftet

Jag är ju med i någonting som heter väderstadlyftet, och tänkte berätta lite för er om vad det handlar om!
Det är ett projekt som ridklubben startat för oss ungdomar som rider där, för att skapa genenskap i klubben och även för att hjälpa oss att hjälpa oss utvecklas i ridningen och lära oss mer hästkunskap mm. :)
Klubben har ansökt om pengar från Svenska ridsportsförbundet, så att vi kan få ut ännu mer av projektet och att det inte behöver kosta så mycket för oss :D
Är jätteglad att jag får vara med i detta projekt, väderstad hästsportklubb är BÄST !
Lina Wahlborg i ridklubben har startat en blogg om väderstadlyftet, den kan ni se här:
http://vaderstadlyftet.blogg.se/
Än så länge har det bara kommit upp presentation om mig... hehe ^^


Kommentarer
Lydia

Och jag är ju med också! det är därför det är så bra :-). Skoja! ;). Men ses ikväll! :)<3

2012-01-29 @ 14:15:15
URL: http://hastcrazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0