Presentation- Hanna

Tänkte inleda den nya bloggen med en presentation av mig själv, och sedan i ett annat inlägg en presentation av min ponny Romance.

Jag heter Hanna Häger, och ska fylla 14 år den 28 april. Jag bor i Mjölby med min mamma och pappa, och har två halvsyskon som heter Emil och Hilda. Jag gillar att vara i stallet, rida och att vara med mina underbara vänner. Jag har alltid nära till skratt och är för det mesta rätt så pratsam!
Jag började rida på Mjölby ridskola när jag var 7 år, och red där tills ridskolan bytte ägare 2010. Samtidigt som jag gick på ridskolan hade jag en halvfoder ponny som hette Jampagne. Han var då 4 år och var en helt underbar ponny som fortfarade har en STOR plats i mitt hjärta <3. Han har lärt mig sjukt mycket i just hanteringen, och jag tog många lektioner i "horsemanship" med honom. Just nu står han i Värmland och har det antagligen jättebra!
När jag slutade på ridskolan fick jag min första egna ponny Romance som jag nu har haft i snart ett år :') Tillsammans gillar vi mest dressyr men tycker även hoppning är superkul! Just nu har vi börjat träna för Nina Fox Stark, och jag tycker hon är jättebra. Vi tränar även horsemanchip och centrerad ridning för Lovisa Eriksson, som också är jätteduktig.
Det var lite om mig, hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0