Dressyrträning 28/1

Idag kom mamma och jag till stallet vid 8.00, jobbigt att gå upp tidigt men vad gör man inte för ponnyn? Först tog jag iallafall en promenad med Romance (så hon inte var stel efter natten inne), och sen blev hon borstad och i ordninggjord till dressyrträningen för Nina. Det gick jättebra att lasta, så det var bara att åka iväg :) Mamma var lite nervös eftersom det var första gången hon skulle köra transporten, men det gick jättebra!
Dressyrträningen gick också JÄTTEBRA, är så nöjd!! Romance höll en fin form helatiden och hon kändes mjuk och följsam, så jag behövde bara tänka på sitsen och att hålla ett jämt stöd i tyglarna, kändes underbart ^^
Dock blev det inte några superbra bilder, men har några okej att bjuda på!
Både storhästgruppen och ponnygruppen tillsammans!
Den sista bilden är tagen av Lina Wahlborg på förra träningen, hoppas det var okej att jag lånade den ! :)


Kommentarer
Lina Andersson

Det ser ut att ha gått bra , Jättefina bilder ni 2 passar verkligen tilsammans! :)

2012-01-28 @ 19:05:06
Lydia

Näst sista bilden är jättefin! (: Romance <3 Hanna

2012-01-28 @ 22:57:23
URL: http://hastcrazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0