Dyón

Idag på hoppträningen fick jag rida storhästen Dyón, gud vilken häst säger jag bara ! Han var helt underbar, dock väldigt STOR. I början var det ovant med hans stora steg, men jag vänjde mig efter ett tag, och då kändes det super. Vi började med ca 5 galoppbommar på långsidan, som gick sådär eftersom Dyón hade svårt att korta upp sig. Sedan fick vi även hoppa några hinder, som fungerade bra! Han var pigg, så i början fick jag göra halt efter hindren, annars rusade han bara iväg, men sen kom jag på hur han skulle ridas, och då var han rätt så lugn :)
Bateriet tog slut i kameran, så det blev inte så mycket bilder..
Haha, han blev lite glad efter hindren ;)
Det blev inte några bra bilder! Men han gick faktist såå mycket finare i verkligheten än på bilderna, haha. Men nu ser ni hur han såg ut iallafall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0