Dressyrträning!

Känns som jag bara skriver inlägg om träningar hela tiden nu, men det är väll ändå lite kul? :)
Idag red jag ju My's ponny Prince, eftersom My själv var sjuk. Jag red för en dressyrdomare som heter Gunnel, hon var verkligen jätteduktig, så det gick jättebra! Prince var duktig och kämpade på bra, men när jag skulle fatta galopp första gången bockade han av mig, haha! (fast jag fick faktist lite ont i ryggen och benet, så nu sitter jag här med värmekudde och alvedon) Men jag hoppade upp igen och fortsatte träningen, eftersom jag inte ville missa ett sånt tillfälle att få rida för Gunnel!
Och nu har ni sån tur att mamma filmade när jag ramlade av, så varsågoda! :D



Kommentarer
My

Så lite så ! :) <3 bara glad att han skötte sig ganska bra ;) <3

2012-02-11 @ 20:09:40
Matilda Lind

GUD Hanna, så fint har JAG nog aldrig sett Prince springa! Härligt, dö snygga också! :)

2012-03-01 @ 20:53:44
URL: http://mmatildalind.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0