Då var det fredag, IGEN!

Romance har fått vila måndag+onsdag+torsdag den här veckan, så jag kände att det var bäst att jag red idag! Hon var jättepigg, så det var superkul :) Körde utan sadel och träns, brukar ju fungera bra det med, haha. Men hade ju grimma och tyglar såklart. Tränade lydnadsövningar, som att hon ska börja trava när jag smackar och sakta av när jag säger "ptroo" (haha ni förstår vilket ljud jag menar). Romance var jätteduktig, så i slutet kunde jag göra galopp-halt-galopp med nästan inga skänklar eller tygeltag!
Är så glad att jag har en så underbar ponny som Rumpis <3
Och igår var jag och Sofia N i linköping badhus, det var såå kul !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0