Ändrade planer!

Idag skulle jag egentligen åkt och pimplat (ni vet när man fiskar i isen,haha) med Frida, men det blev ändrade planer tyvär. Så istället ska jag åka på dressyrträning med Prince, ni vet My's häst! Därför My var sjuk idag och då frågade dom om jag ville rida honom istället. Ska bli jättekul, men lite nervöst då det var länge sen jag red honom + att det är en dressyrdommare som ska ha träningen och vi ska träna på dressyrprogrammen.. Men vi får se hur det går! I kväll ska jag sova hos My (om hon blir friskare då) därför imorgon ska vi åka på lite äventyr förstår ni, hihi :D
En bild på Mysan och Prince ♥ 


Kommentarer
Anonym

sötaste bilden!!! (om man tar bort hästen) ;)

2012-02-11 @ 12:29:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0