3 timmar i stallet!

Idag sjutsade pappa ut mig till stallet vid 15.00. Där tog jag in alla hästarna och gav dom kraftfoder, mysigt att vara själv i stallet faktist! Jag red Romance på fältet, där det var ett tjockt lager snö att rida i :) Hon var lagom pigg och frustade hela tiden, så hon var nog nöjd med att få komma ut och röra på sig. När jag ridit ett tag såg jag något som kom bakom träden, en häst med ryttare! Vi hälsade och pratade lite, och det visade sig vara en tjej som var nyinflyttad med familj och hästar i en gård rätt så nära vårat stall. Hon var typ i 30årsåldern och jag sa att hon gärna fick rida på fältet, så vi red lite tillsammans :) Efter ridningen blev det putsning av utrustningen, sen kom mamma och hämtade mig vid 18.00.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0