Usch!

Mår inte alls bra just nu, är helt genomtäppt i näsan och känner mig jättevarm... Tog tempen förut och har inger feber, men hade ändå ett snäpp högre än vad jag brukar ha. Känner mig helt "instängd", kan knappt andas och när jag reser mig upp blir jag nästan yr i huvudet.

Nej! Nu blev det lite väl mycket klagande va? ;) Förövrigt så har jag faktist bakat chokladmuffins och ätit pannkakor, så så illa har jag det inte ändå..^^ Imorgon ska mamma och jag åka till Väderstad herrgård och pyssla med Elin, och jag ska även rida dressyr! :) Tror jag putsar hennes träns med därför det var jättestelt..  För er som inte riktigt hängt med så är Elin inte Ninas häst, utan det är en tjej som heter Kristina som har henne uppstallad hos Nina. Jag är som en extra ryttare för Elin kan man säga, jag brukar ju låna henne på onsdagar på hoppträningarna och så sköter vi mockningen och det, så Kristina får en ledig dag då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0