Underbart :')

Det gick såå bra att rida Elin idag, hon jobbade verkligen på jättefint! Tränade mycket sidvärtsrörelser och ställde och böjde åt olika håll så att hon belv lösgjord. Ända nackdelen var att hon ibland var så himlans stark och drog iväg ibland, och då hade jag inte mycket att säga till om där uppe, haha! Men när det väl gick bra så kändes det underbart, jag fick många såkallade "wowkänslor". 
När jag rider henne känner jag mig som en liten mygga på en elefant (även om det inte alls ser ut som det), därför jag är ju van att rida c-ponny. 

Mamma hade bara mobilen att fota med, och hon tog bara några bilder i början när vi knappt hade värmt upp ^^
Föresten så var hennes dressyrsadel heeeelt underbar :')


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0