Lyckat ridpass

Idag skrittade jag, My och Fia upp till sandbanan och red där. Jag gjorde det som jag hade tänkt, konditions träning, alltså 1 minut galopp, ½ minut skritt, 1 minut galopp osv osv, det gick riktigt bra och Romance var lydig och pigg :) Hon blev rätt så flåsig och lite trött men det är ju det som är meningen med konditionsträning. Jag är jätte nöjd med dagens ridpass! 

Red även med en annan nosgrimma idag, den som vi fick med från de förra ägarna. Den är ju typ helt rutten och lädret är jättestelt, men vi putsade upp det med Fias "dundersåpa", haha! Romance blev såå söt i nosrimman iallafall, och funkade bra när vi red också.
Där ser ni nosgrimman :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0