Långhelg!

Skönt att vara ledig i fyra dagar, det kan behövas för min del!
Idag red jag upp till sandbanan, och hade tänkt att rida ett rejält dressyrpass. I skritten var Romance jättefin och stadig i formen, men sen när jag började trava kändes det jättekonstigt, som att hon var halt.. Så jag frågade Iza (som också red på sandbanan) om hon tyckte att Romance såg halt ut, och hon tyckte att det syntes lite. Så jag skrittade ut en kort sväng eftersom hon inte verkade ha ont i skritten iallafall. Jättetråkigt verkligen då allt kännts så bra nu på sistonde och vi får se hur det blir med clearrounden på tisdag :'(
Bästa Mysis och jag i gbg ♥


Kommentarer
Cambozola

Villl åka igen !!!!!

Saaaakna ! :'(

2012-04-29 @ 13:54:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0