Jättenöjd!

Hoppträningen idag gick superbra, dock hände det en allvarlig sak när vi skulle lasta ur Romance hemma, som förstörde glädjen efter hoppträningen :'( Jag väljer att berätta om olyckan i ett annat inlägg, så skriver jag om själva hoppträningen här...
Idag fick vi hoppa tre-kombination, två-kombination, vattenmatta fylld med vatten, och några enskilda hinder med svåra svängar. Romance var riktigt duktig, och stannade knappt nånting alls! :) Hon fick hoppa låga hinder, runt 50 cm, vi kör på den nivån pga hennes ålder. Men jag är helt okej med det, ibland tycker jag faktist att vissa bara tänker på att hoppa högt, men hoppning är ju mycket mer än det!
Vi avslutade träningen med att hoppa en vattenmatta fylld med vatten, som Romance stannade på en gång, sen hoppade hon den galant, duktiga ponnyn!
Så här såg banan ut idag:
Och en film:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0