Hallonglass

Nu ska jag äta hemmagjord hallonglass, såå himla gott :) 

Idag red My och jag ut på Kylie och Romance, på långritt. Vi utforskade lite nya vägar och hittade även en hästgård med massa hästar och en jättefin ridbana. Hästarna i hagen blev galna när dom såg oss så dom galopperade runt och visade upp sig, men Romance blev jätte sur på dom och sparkade, haha! Innan stallet var mamma, jag och My på Sharpman också, där jag provade ridvästar. Det fanns nästan ingen som passade därför jag var för smal och lång.. Men det fanns en väst som satt som en smäck och var superduperskön som jag trivdes bra i, MEN utseendet på den kunde vart bättre ;) Men jag ska fundera på det, den var ju som sagt jätteskön och dessutom sa hon som jobbade där att det var den säkraste dom hade! 

Ikväll har jag putsat alla mina träns och nosgrimmor, och sadeln, visst är jag duktig? ^^
Putsar för fullt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0