Fjortisdagen!

Idag fyller jag år :) Födelsedagen började med frukost på sängen och jag fick öppna presenter från mamma, pappa och Hilda. Det var jättefina saker och jag blev supernöjd!! På förmiddagen åkte vi till bakluckeloppis på stan haha, fast jag hittade ingenting.. Men Hilda hon shoppade loss! Sedan blev det stallet, och hela familjen följde med. Romance var dock halt fortfarande, så det blev en liten promenad bara. Hon ska vila i en vecka nu, och nån dag ska Stefan (My's morbror) komma ut och kolla vad det kan vara för något i benet. Efter stallet åkte vi till sharpman och jag köpte en present till mig själv- ett jw shabrak! Det var halva priset så det var bara att slå till ^^
Det shabraket köpte jag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0