:'''''(

Idag när vi kom hem från träningen och skulle lasta ut, blev det ett litet missförsånd mellan mamma och mig och det hände en olycka med Romance och mamma.. Mamma hade öppnat lämmen och bommen där bak, men jag hade inte hunnit ta loss Romance, så Romance fick panik. Så hon slängde sig ut bakåt, över mamma, och romance landade sedan på ryggen på marken .. När jag kom ut från transporten såg jag hur Romance låg och "sprattlade" på marken, sedan reste hon sig upp och travade lite chockat bort. Jag tog mig samman och gick lugnt fram och tog tag i henne och gick lite med henne- hon var inte ett dugg skadad. Dock hade både lädergrimman och fleecetäcket gått sönder. När vi sedan tagit in henne i stallet kom "chocken", jag började gråta och fick knappt någon luft, det var så hemskt allt ihop! Mamma fick världens bula i pannan, och har kanske hjärnskakning.. Jag kände nogrant igenom Romance efteråt, och hon hade inte en skråma på hela kroppen, det kunde ha gått såå mycket värre.
Älskar dig ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0