Då var den vinter IGEN

När man kollar ut genom fönstret tror man att det är december, inte april?! Jag vill ju ha vår!
Idag när jag kom till stallet hade Fia och hennes mamma Karin redan mockat och gjort hö till alla hästarna, och desutom tagit ut alla på en promenad. Dom trodde att vi inte skulle komma idag, så det var supersnällt! Men dom hade inte borstat Rumpis, så det gjorde jag! :) Borstade i lite mer än en timma, det var så mysigt. När jag var klar var hon jättefin och glänste också, haha :') 

Just nu är jag ensam hemma, och kommer vara det ett tag till, då mamma och pappa skulle till några kompisar. Ganska tråkigt att vara själv, men godispåsen håller mig åtminstonde lite sällskap..
Tycker den här bilden är så fin! Dock kunde ponnysarna vara lite gladare haha...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0